קנצלר אוסטריה ביקש ללמוד מההצלחה הישראלית במבצע החיסונים

שלמה ריזל No Comments on קנצלר אוסטריה ביקש ללמוד מההצלחה הישראלית במבצע החיסונים

ישראל מוכתרת היום כמדינה המהירה בעולם במבצע החיסונים העולמי, בשל כך קנצלר אוסטריה ביקש מישראל לקבל מידע על מבצע החיסונים וללמדו לצוותי הרפואה במדינתו

ראש הממשלה בלשכתו עם קנצלר אוסטריה צילום: לעמ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד העולם עומד משתומם על מבצע החיסונים המהיר והאפקטיבי של ישראל, והקדמת הבאת החיסונים ע"י ראש הממשלה לישראל. לבקשת משרד קנצלר אוסטריה ובמטרה ללמוד מהניסיון הישראלי המוצלח במבצע החיסונים, התקיימה מוקדם יותר היום (רביעי) שיחת ועידה בין משרד הקנצלר, ומשרד הבריאות האוסטרי לבין אנשי המל"ל ומשרד הבריאות הישראלי.

אנשי משרד הבריאות הציגו את המודל הישראלי לביצוע מבצע החיסונים המורכב וענו על שאלות הצד האוסטרי.

בעיתון הטלגרף שיבחו את המבצע הישראלי לחיסון האוכלוסייה שהוא המהיר בעולם: "ישראל נמצאת רק תשעה ימים במסע החיסון לקורונה וכבר חיסנה 5.7 אחוזים מאוכלוסייתה – יותר מפי חמישה מ -1.2 האחוזים שחוסנו בבריטניה. יש יותר ישראלים שחוסנו מאשר שנדבקו בנגיף וזה כולל יותר מ -25 אחוז מבני 60 ומעלה".

עוד נכתב: "זה הוא כוחו של מסע החיסונים המהיר ביותר בעולם, צפוי כי שיעורם של מעל גיל 60 בקרב חולים קשים ירד מ -70% ל -20% בלבד באמצע ינואר".

העיתו שיבח את ניהול המבצע מהתחלה ע"י ראש הממשלה, "מסע החיסונים החל ב -20 בדצמבר – 12 יום אחרי בריטניה – עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהפך לישראלי הראשון שחוסן בשידור חי בטלוויזיה, ועודד אחרים ללכת בעקבותיו".



0 תגובות